Szallitas
Szállítási árak
Gyártási folyamatok
A rendelés folyamata : Fontos tudnod, hogy sok terméket gyártunk ami időt igényel. minél elöbb adj le rendelést, hogy legyen időnk gyártani, esetleg látványtervet készíteni ha kértél.
Megjön a megrendelés, el kell készítenünk a grafikát, utána le kell gyártanunk és utána tudjuk csak csomagolni ami esetenként több napot is igénybevesz.
SÜRGŐS? Neaggodj! van Expressz szolgáltatásunkazoknak aki elfelejtették időben rendelni, sajnos ez fizetős szolgáltatás de előrevesszük a rendelésedet, hogy mielöbb gyártásbategyük és gyorsan megkapd.
1. Megrendeled a webshopban. kapsz egy rendelésszámot.
1. Visszaigazoljuk, amit ellenőrizz! Az emailcímedet is!
2. Ha kértél kapsz látványtervet várd meg mig elkészül
3. Jöhet a gyártás, besoroljuk és legyártjuk
3. Biztonságosan becsomagoljuk és várjuk a futárt
4. Kiszállítjuk az automatába vagy kiviszi a futár
Visszaküldés vagy csere
Fontos, hogy tudd termékeink nagytöbbsége személyre szabottan neked készül, miután a terméket legyártottuk, meggravíroztuk, nyomtattuk már nem tudod lemondani vagy elállni a vásárlástól mivel ez neked készül. Tehát ha a rendelésed már gyártás vagy grafikai szerkesztés alatt van és törölni szeretnéd akkor ki kell fizetned a felmerült költségeket. Grafikai szerkesztésünk 5000 Ft / óra + ha már van termékköltség.
Reklamáció, sérülés
- Sérülés esetén cvseréljük
- Ha nem a leírás szerint van valami akkor is cseréljük
- Ha nem egyezik a termék fotójával akkor is cseréljük
- Ha elirtad a szöveget, nem cseréljük! de keresünk megoldást!
- Ha neked nem tetszik nem cseréljük !
Írj nekünk és küldj fényképet a központi email címünkre megrendelésszámmal.
GYIK
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required.
It’s content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn’t have helped, won’t help now. It’s like saying you’re a bad designer, use less bold text, don’t use italics in every other paragraph. True enough, but that’s not all that it takes to get things back on track.
If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required.
It’s content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn’t have helped, won’t help now. It’s like saying you’re a bad designer, use less bold text, don’t use italics in every other paragraph. True enough, but that’s not all that it takes to get things back on track.
If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required.
It’s content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn’t have helped, won’t help now. It’s like saying you’re a bad designer, use less bold text, don’t use italics in every other paragraph. True enough, but that’s not all that it takes to get things back on track.